Rally kalle....

hej och "godmorgon"

jävla äcklig dag idag måste jag säga ! inte nog med att jag somnade klockan cirkus halv 3 i natt så imorse vaknade jag och kände att den här dagen är inge bra, så kommer meni och "eh jennifer this is a speeding ticket"
eheheheh körde 92km/h på 50 väg tydligen...... lyckat jennifer 80Euro rakt i fickan på belgien haha..

sen kommer jag till franskan så va det värsta dunder dagen hon trodde tydligen att vi var född i frankrike... vi skulle kunna säga "på den högra bilden ligger bollen framför sängen, men på den vänstra bilden ligger bollen på sidan av säng"
aaaah finns ingen logik i att vi ska kunna det här vi som är nybörjare.....................
men sedan fick jag dricka kaffe hos lollo så då släppte agressionen lite haha

FU this day
Regards Angry speeding bitch


hej med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0