"aldrig gå ur tiden"

Hellu!


är helt slut slut slut!
men snart är det helg och snart får man shoppa lite haha!
måste inhandla lite skor och solbrillor!
tänkte dra ett par snygga Wayfers!
det känns lixom som att wayfers aldrig kommer "gå ur tiden" för att snacka moderiktigt språk...
och här i bryssel kör dom flesta med "hej jag har flugögon och ser helt galen ut "-brillor, vilket inte är jätte charmigt...
min jakt på ett par kommer säkerligen ta ett jädrans bra tag!
Dom här finns på Lensway, och är Dunder snygga! tyvärr finns inte Lensway här i bryssel så får väl leta efter ett par liknande! ...to be continued..
DKNY - DY4086-3535 13 hos Mylovebasket


nej mina vänner nu är den här myskvällen över för mig och jag ska brumma in i duschen och sedan bumsa ner i bingen för att få lite skönhetssömn!

hej med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0