17 Dagar kvar!

hellu!

kom hem från jobbet och käkade middag sedan var det raka vägen till frisören, syrran hade satthårt mot hårt i telefon med chefen och dom på salongen sa "det är ju inte katastrof" klart dom säger det... dom erbjöd mig att få göra om det (inte hon som gjorde dom två första gångerna) utan dom andra två ska hjälpas åt, och om jag då inte är nöjd får jag pengarna tillbaka, snäll som jag är gav jag dom en 3e chans,
så nu hoppas jag på det bästa!

annars så har packningen gått lite frammåt!


även fast jag är låångt ifrån klar! men nu är det bara 17 dagar kvar!
jag är så glad i hjärtat!! tiden har gått så fort, och nu börjar det närma sig!


nu ska jag försöka göra det bästa av min hår situation igenom att locka det..
sedan bumms i sängen och sova!


hoppas ni har haft en suer bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0