Au revoir la Suède

Hellu!

härlig dag med feber, först till jobbet och sa hejdå, åt tårta och fick mig en liten ressent och massor av kramar från barnen, fällde en liiten tår i bilen, sedan till apoteket inhandla laktos tabletter m.m..
efter det hem och vila somnade en sväng om för att sedan försöka trycka middag, vilket gick sisådär med tanke å rispande hals, försökte sedan packa det sissta, väskan väger gaanska mycket!
efter det åkte jag till sjukhuset och gänget käkade middag jag fick säga hejdå och krama om dom.. fällde även en liten tår i bilen där också hahaha

nu ska jag försöka vila upp mig så jag blir frisk! som tur har jag ett helt apotek i handbagaget!! ahaha


Fiiint! jaja hopas ni har haft en super bra dag och inte festar för hårt ikväll!
nästa gång jag bloggar är jag förmodligen i Danmark och sköna köpenhamns flygplats, ska vara där i 4,5 timmar så lär har lite att göra!

08:10 lyfter planet från Umeå!
10:20 lyfter planet från stockholm
15:40 lyfter planet från köpenhamn och landar i bryssel 17:10!!

Simma lugnt Sverige!!!
PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0