Dagens Tips!

Hej Hej!

mitt tips från mig till er: Gå inte Till Rinse i umeå Dom kommer bara förstöra erat och för att sedan skylla på er!
dom har pajjat mitt hår två gånger och sedan skyller dom å mig att det är mitt fel!!

Rinse Chef "jag förstår inte varför hon skulle göra så, hon är ju proffesionell hon har ju gått frisör utbildningar och har certifikat"
jag "ja då undrar jag vart hon köpt det certifikatet, för det här ser fan hemma gjort ut jag hade kunnat göra det bättre hemma själv"
Rinse Chef "varför gjorde du inte det då?"


en fråga på det.. Hur dum i huvdet får man vara? det är ju frågan!!

är så frustrerad och arg, så idiotisk människor det kan finnas,
Sadister som tycker om när dom skadar andra!


jag kan inte få tillbaka pengarna för att hon som färgade mitt hår anser att hon har gjort ett bra jobb!


ojämt och ett streck osv osv.... tråkigt att det inte syns lika väl på bild som i verkligheten!


hoppas ni har en bra i alla fall!
puss på er!

Kommentarer
Postat av: Monia - med bulle i ugnen

"ajjat" ditt hår? förstår inte vad du menar med det..? :s

2012-02-07 @ 19:47:53
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Monia - med bulle i ugnen

sv: haha jaha DÅ förstår jag :P dåligt av dom att inte ge pengarna tillbaka. kunden ska ju vara nöjd, annars brukar man oftast få pengarna tillbaka eller bli erbjuden en ny klippning för att se om man blir mer nöjd.. skitfrissa verkar det där vara du ^^

2012-02-07 @ 19:51:17
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Anna

Ojdå. Man tycker ju att de ska lyssna på kunden och är inte kunden nöjd så har de ju inte heller gjort ett bra jobb! Hoppas det löser sig!

2012-02-08 @ 20:30:05
URL: http://annaanilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0