Det Här Är Inte Ens Roligt Längre!

godmorgon!

helt sjukt hur kallt det är nu!! vaknade och termometern stog på -28,9 grader, ville gråta en skvätt!
det här är faktiskt inte ens kul! blir dock lite gladare av att se att det är betydligt varmare i Bryssel just nu ca -8 så det är inte fullt lika äckligt som här!
och någonting som gör mig Väldigt Lycklig är tanken av att det är exakt 3 veckor kvar tills jag åker! 
fan måste börja packa!!!


annars så var syrran över hit igår och softilerade, vi åkte och köte en vattenmelon som vi delade å två och käkade med sked,


nu så ska jag faktiskt ta och sätta igång och packa lite, jag som var duktig och lockade fram den stora resväskan igår!

hopas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0