I Will Do This My Way

Tjenis Penis!

kan inte sova...and it sucks!
ligger och tänker lite fram och tillbaka och upp och ner och hit och dit osv osv..
på allt, men speciellt mycket å bryssel, jag längtar verkligen efter att få sätta mig å planet det 25:e och bara flyga iväg till ett annat land och se vad det landet har att erbjuda!
det kommer bli ett år som kommer stå för förändringar och förbättringar på alla möjliga plan!
därav bland annat min hårfärgning, halvgalen fulsnygg och långt ifrån jag! but i did it !
haha får se vad för ny förändring/förbättring som kommer här näst.. Den som lever får se ;)

jag har en lapp i min plånbok som jag brukar kika lite på ibland, det är en mening som min syster utropade å nyår!
  

Tack syrran, det här ska följa med mig till bryssel och tillbaka (om jag kommer tillbaka dvs..)


lite natt babbel från min sida ;)
sov gott mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0