In the Making of dinner..

Hellu!

jo jävlar nu händer det grejjer! inte nog med att jag körde bilen jag åkte helt ensam idag för att hitta till Erik's skola, och hittade jag? me oui me oui! haha så jädra stolt!
annars har det varit en varm dag, fick se lite av dom viktigaste delarna idag av staden, nästa vecka ska Meni visa hur kan kör in till själva Bryssel, det ska bli svin roligt!
annars så har jag lagat lite mat idag!




mysig utsikt från köket!
men jag måste säga Jääävlarrrr vilken mäster kock jag är! curry kyckling med grönskas ris, (ris blandat med ärtor morötter och bockoli, Muuuums! Meni och Erik älskade det! well thanks..

nu ska jag lägga mig och se lite film!
hoppas sverige mår bra i det kalla vädert hahaha !

pöss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0