Rensa Rensa

Heyhoo!

är i helt yber speed städmode! mamma kom och hämtade mig idag från jobbet och iv åkte raka vägen till systemet så jag kunde inhandla för imorgon då det är min avskedsfest!
sedan hem slänga i sig mat och nu städar jag som fan! så min maja kan komma till ett fint hem haha
har även rensat ännu mer kläder och fy satan nästan allt åker! har slängt hur mycket som helst och sedan lagt massor i en ge bort-hög 


det värsta med den här lådan är att den inte räcker till snart nu väller det över kläder och mer ska i !!!
när jag är klar här så ska jag raka vägen och sola lite.. så jag kan va snygg imorgon! ska va en riktig pingla.. haha well good luck with that ;)

hoppas ni har en suer bra dag och får en mysig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0