Vilken härlig dag! i think not!!

Hej Hej!

igår va en död dag för mig och maja, hon va sjuk och somnade tidigt..(tack för sällskapet ;))
sedan rullar syrran in vid 11 ungefär, skulle hämta lite saker och så slängde hon av en Levis jeans jacka och en svin söt tröjja till mig ! Tack Tack och tusen Tackar!




super fina!

idag har varit en hektiskt dag
vaknade kl 05:30 ut med vovven och fixa till mig inför jobbet, kl 07 skjutsade jag maja till bussen för att åka och jobba 08-16, efter jobbet bar det iväg till affären och handla middag mm sedan hem och laga mat, efter middagen tog jag tag i BERGET av disk eftersom mina föräldrar är alldeles för sjuka för att röra sig,

nu har jag ju ändå lyckats parkera röven på golvet vilket känns gudomligt!
ska iväg till syrran ikv och mysa ett tag men FÖRST....duscha tack!

hopas ni har haft en dunder bra dag!
pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0