Almighty God

Tjenis!

Tjenare vilken morgon, mys morgonen, dock slutade den med att jag fick rusa till waterloo och plocka upp lillen i skolan för han är sjuk..Stackaren! men tur han har mig jag packade ner honom ordentligt i sängen, och nu ska han få sova ett slag!

annars så var Jehovas vittnen här igår och försökte värva mig...
dom förstog ingen engelska, men det stoppade dom inte, dom drog fram ett häfte med en sida på englska om "the Almighty God" and "how you will find happiness"
jag såg rätt glad ut och sa nej snällt
men dom fortsatte och snackade på franska såg sjykt glada ut
så jag sa till dom på svenska "Nej tack den här skiten kan ni ge till någon annnan för jag vill fan inte ha den"
då såg dom ännu glader ut och tjoade "oui oui"
så jag sa strikt på franska "NON MERCI" då gick dom tillslut! hahahah

jaja nu ska jag plocka lite disk och sedan käka lite lurre kanske...
vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0