Don juan?

Godkväll!

internet samt varm vattnet har varit avstängt idag..
klockan 8 imorse knackade det på dörren och någon som såg ut exakt som don juan klev in,
det var "the heating guy" han skulle installera den nya varmvatten beredaren idag så det har varit fullt å drag meed alla möjliga ljud, radiomusik-borrmaskin-radiomusik-borrmaskin and so it went on.. tills klockan 5 ungefär då försökte han å franska förklara något om att han kommer imorgon och fixar det sista och lämnar nyckeln, tur Danai var här haha

annars har jag varit till Scanshop och handlat falukorv och ketshup lagade korvstroganoff idag som lillen kan ha med sig till skolan imorgon, då dom har nån mat vecka och alla ska ta med mat från sitt "hemland" och mikael är svensk så jag gjorde det svenskaste jag kunde komma på haha !


Nu ska ajg hoppa up på crosstrainern och träna mig lite svettig och sedan så blir det duschen och sängen (inte på samma gång) ;)

pöss på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0