Franska skola och gitarr

Hejsan och godkväll!

herre gud se trött jag är just nu, har lust att dunsta i säng men syrran  ska skypa med mig.. om hon bara vill ringa någon gång!!!
imorgon blir det full rulle, ska upp och hjälpa lillen som vanligt sedan iväg och skriva in mig på en franska skola, tror det blir 3 eller 4 gånger i veckan!! ska bli svin roligt sedan efter det så funderade jag å om jag kanske ska ta och svänga förbi en musik affär och införskaffa mig en gitarr som jag kan plinka å lite då och då, även om jag håller på att lära mig piano å egenhand nu så ligger ändå gitarren närmare om hjärtat och jag saknar att få spela lite !!

nu ska jag käka upp mina vindruvor och sedan ryker sminket av

mmm mums den här bilden skulle man typ kunna hitta i nån sexig tidning som café eller liknande... host
hahaha

nej men hoppas ni har haft en fantastisk dag!
pöss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0