Galen bilkörning och belgiska våfflor!

Hej Hej!

tillbaka från down town! sjukt mysig stad, käkade belgisk våffla för första gången och det var som sänt från ovan!!
men att ta sig dit... det var en helvettes färd, alla filer,bilar och rödlysen gjorde mig spastisk och gråtfärdig, satan va jag och Danai skrattade när alla bilar tutade på oss och såg allmänt förbannade ut :P
man såg hur dom tänkte "jävla idiot jävel" och ja jag körde verkligen som en galning men när gpsn säger att jag ska ta höger och vänster på samma gång så blir det vääldigt tokigt haha
men tillslut kom vi fram och jag ficka shoppa lite yeey :)

här är ty mitten av down town shopping gatan




Hoppas ni har haft en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0