Inhandlat

Hejsan !

är nu tillbaka, fasen va svårt det är att hitta rätt grejjer när ingen snackar engelska, eller iaf oförståbar engelska...
roligaste var på apoteket där en 85 årig gubbe ratade engelska så jag förstog men inte dom i 30-års åldern som jobbade där!!!! galet och han berättade att han inte använt sin engelska på över 20 år
YOU GO OLD MAN!!

sen råkade jag glida förbi en kosmetik butik och hittade lite spännande saker!



lite hud krämer och sånt där nödvändigt haha,
men nu måste jag upp till ungen för där ligger mina vårrular och väntar på mig! muums, ska även kolla till så den nya städerska gör vad hon ska haha

hoppas ni får en fortsatt trevlig dag!
Heipa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0