Jamming

Bonsoir!

sjykt trött, har sprunigt runt i affären och letat och kämpat för att få rätt varor, ingen lätt match när som tidigare sagt Ingen snackar engelska...

såhär blev det när jag skulle få tag på fullkorns bröd..
gick fram till 3 biträden och tänkte "någon måste ju prata engelska.. trodde jag jah!

Jag- Hello do you speak english?
Biträde- Well yes of course a little bit
J- do you have whole grain bread?
B- Milk?
J- no whole grain bread?
B- like milk?
J- no whole grain bread like dark healty bread?
B- oh now i know healthy milk
J- forgett it..


haha nu är jag hemma och myser ihjäl mig tror jag.. haha ny duschad, dricker annanas juice och käkar toast med blueberry jam! så jäkla gött!


strike a posé biatch! nu slår jag på en film!
imorgon ska Danai lära mig hur man tar tåget in till Downtown och så ska hon visa mig Shopping gatan!! finally haha!

Sweet dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0