Sorry For Party Rocking

God kväll!

vilken ubermysig dag!
hämtade lillen och vi åkte och handlade, han har varit så kramgo och sagt saker som "jennifer i love you" och "jennifer you are my best friend in the whole world"
vilken kännsla man får när ett barn säger det! helt galet!!!

sedan bakade vi en tigerkaka med choklad och jag lagade fläskpankaka haha
och nu har vi suttit i nån timme jag och meni och bara pratat om allt och inget druckit lite vin osv !

nu ska jag slänga mig i duschen och sedan måla naglarna!


vilken färg? i have no idea haha men den som lever får se...
hoppas alla har haft en super dag och att ni simmar lugnt ikv!
imorgon ska svennarna ta mig på en tur i bryssels nattliv, jag tror det kommer bli dunder kul,
hoppas att få slå klackarna i taket och visa belgarna hur stockholms veven alá jennifer går till !

hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0