Aquarium?

hello!

idag tog vi en tripp till ett vad vi trodde skulle vara ett stort coolt akvarium.... well lite små fisk har väl alla sett, en besviken 14åring, en sjukt besviken 4åring och en ENORMT besviken 20åring åkte därifrån...


en platt fisk och en fisk som såg ut som barack obama enligt mig..

en liiten tiny groda och en mini dinosaurie?

en gul fisk som gärna poserade i olika poser, och doris var där!

en jävla ful fisk och en fisk som inte alls ville va med på bild :(


haha ja men det va kul att göra nånting i allafall kul att vi körde 35 minuter för det!
nu ska jag ta och vila mig en liten stund och invänta meni som ska laga mat och jag ska titta på och lära mig mer om nyttig mat! haha för "vi svenskar lagar så onyttig mat" enligt Meni haha

hej med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0