Pack Up Your Troubles In Your Old Kit Bag And Bury Them Beneath The Sea!

Godkväll!

härlig super mys dag, jag och lillen lekte som tusan när dom kom hem från doctorn och sedan somnade vi i hans säng, han är så gullig den lilla sjuklingen,
efter det satt vi i soffan och kollade på fransk barntv vi låg och myste under filten som två deg klumpar och hand pussade bort min huvudvärk igenom att pussa mig på pannan och sedan säga "is the pain gone now jennifer?"
haha i love that kid!
efter det middag med vin och dessert mumma vad det!
jag och meni satt och tjöta i evigheter och sedan hjältes vi åt att plocka bort allt och fixa i ordning så det är rent och snyggt när vi åker på mini semester imorgon!
cirkus klockan 10 bär det av mot ett sa som ligger i Spa, där ska vi på nått zoo och sedan checka in på spat, sedan på söndag ska vi åka till Luxenburg för en middag i think haha
ja den här familjen är bra "hittipåiga" men jag älskar det, och att dom bjuder med mig kan jag knappast tacka nog mycket för!

men väskan är packad jag är ner packad i sängen och nu blir det film och sömn!!!
hör på måndag!

hej på ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0