12 Days to go!

Hellu!

shit pommes! det är bara 12 dagar kvar...jag börjar faktiskt bli en aning nervös! men samtidigt suuper taggad
har försökt packa lite, men hur jag än vrider och vänder på det så vill jag ha med mig alla mina skor.. och det kommer inte fungera,
har tagit bort och bort och är nu nere på 5 par klackar.. måste ta bort minst två till! vet bara inte vilka!
hjääälp nåågon!!
men annars så går packningen relativt bra!


så här ser det ut för tillfället.. vet inte riktigt vad jag kan lägga ner nu som jag inte behöver på 12 dagar.. men det är svårt, komer panik packa dagen innan..
jaja så kan det gå!


nu är det jearsey shore och sen Sängen!

pöss å er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0