24 Dagar Kvar!

Hejsan!

super kallt idag! har frysit som tusan hela dagen å jobbet, nu sitter jag och käkar äpple med världens huvudvärk och försöker mig på att utöka min packnings lista, vilket går sådär! 
jag är verkligen ingen människa som är duktig å att packa, jag är en "kasta allt i en väska i samma sekund som jag ska åka"-typ så det här är lite knepigt för mig, men måste kämpa eftersom jag ska vara borta på obestämd tid så försöker jag komma på ett smart sätt att packa så mycket som möjligt..



gillar min handstil grymt mycket! hahaha
men det här är i alla fall vad jag har fått ner på papper, får se om det dyker up någonting mer!

Hoppas ni har haft en bra dag! nu ska den här slitna flickan blåsa håret och sedan bumsa i säng,
imorgon står det jobb och frisören på schemat, har längtat såå sen i lördags att dom ska fixa katastrofen dom gjorde med mitt hår!
om dom gör det bättre den här gången?... ja den som lever får se


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0