är du bajja nödig?

Hej!

vill börja med att säga att jag blir sur på alla Bussåkare därute som inte är artiga! när en lats är ledig bredvid någon brukar jag fråga om det går bra att jag sitter där ist för att bara daska ner min röv och ta all plats eller stå och stirra på någon som sitter utan att säga nått!
idag blev jag såå irriterad att när en tant stog med röven vänd åt mitt håll och stirrade lite bajsnödigt över axeln för att se om jag flyttade väskan som låg på latsen bredvid så råkade det slinka ur mig
"Har du skitit ner dig eller vill du sitta här?"
hon såg inte så nöjd ut med vad jag sa men satt sig snällt och jag blev fint intryckt i bussväggen :( hahaha

annar så har dagen varit kanon bra !
när papii kom hem så hade han med sig blommor, en av mina favorit blommor i en av mina favorit färger!



hoppas ni har pussat och kramat många idag!
och får en suer myysig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0