im alive!!

jag lever jag lever!

wow så sjukt ingen snö här och bara plus grader helt sjykt!
flyg resan gick bra, drygt dock att vänta i köpenhamn i 4,5 timme, men det löste sig då en kille inne på någon juicebar hade lust att nästan kväva mig när jag beställde en macka

fick en lapp i mackan


tack, Smukk? betyder det "nu ska jag kväva dig svenne jävel?" :P
hahaha

men men allt går super fint har kört bil här i belgien idag, gör inte det!! dom kör som särbarn! helt galet stört..
och vägarna är inte nådigt trånga, men det gick relativt fint, för att vara första gången..
annars så är allt kanon kul!

imorgon kommer lite bilder på huset och mitt rum, är lite trött nu och ska in oåp skye och snacka med mami!

hare fint Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0