the winner takes it all!

Helluu!

wawawiwa, guess who turned out to be a bowling master?!?!?!
se moi!
vann första rundand och andra rundand kom jag tvåa, är så jäävla nöjd! jag brukar alltid komma typ sist eller näst sisst haha!
men men efter det samlade jag på mig lite bra karma, åkte och köpte cigg till syrran och åkte och lämnade, 1 timme senare åkte jag och hämtade hon och skjutsade hem hon,
jag behöver göra bra saker så inget dåligt händer nu innan bryssel.. eller ännu värre på väg till bryssel.. man vet aldrig med dagens flyg plan!

men nu har jag liger jag i sängen och myser med lite hot chocolade mumma!


lite små trött, jo jag tackar!
jag kommas ni har haft en uber härlig kväll!


simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0