Je Ne Parle Pas Francais!!

Hello!

första dagen å franska kursen var otroligt spännande! hon pratade BARA franska... hon kunde engelska men använde det bara i nödfall om vi verkligen inte förstog nånting!
eeeh lärde mig säga "hej jag heter jennifer jag är svensk och jag talar inte franska" haha

efter det var det raka vägen hem och hämta upp lillen och skjutsa han till skolan..
och eftersom han åkte till skolan så sent så var det ovärt att åka från waterloo till La Hulpe så jag stannade kvar i Waterloo och inhandlade lite nödvändigheter samt bara strosade omkring i min egna lilla bubbla!

nu ska jag ta och hoppa upp på crosstrainern och träna bort chokladen som råkade slinka ner idag av ren stress och irritation.. haha

hoppas ni har haft en kanon fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0