Too Ugly To get Married?

Hej och god kväll!

kind of dead right now!! fick panik köra Danai till baletten och ta med mig en sjuk och leds pojke, 
sedan hem igen och lägga pojken och efter det hoppade jag upp på Crosstrainern och tränade ett slag!
nu sitter jag här ny duschad och trött dricker lite kamomill te och funderar på hur morgondagen skall komma att se ut, hemma med sjuk pojke eller lite tvätt och sedan en sväng till waterloo? who knows.. den som somnar och vaknar imorgon får se..


En liten rolig komentar från en gullig pojke i bilen hem från baletten
Erik 4år "Jennifer Are You Married?"
"no Erik i'm Not married"
"then you are not beautiful because if you're beautiful, you get married"

haha ja vad ska man säga han kommer med alldeles för sköna komentarer 
nu måste jag tidy up my room och sedan slå mig ner i min säng för imorgon är ju också en dag! (säger Agda 85 som lägger sig innan solen går ner....)

Godnatt Sleep tight !

Kommentarer
Postat av: lena

eller både passa en sjuk pojke å tvätta hahah

2012-03-08 @ 07:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0