city of Spa

tjenis!

ja som lovat skulle jag berätta mer om resan finns inte speciellt mycket att berätta..
vi kom i alla fall till hotellet och jag fick instalera mig på mitt rum, sedan tog jag och meni oss i kragen och drog en rund vandring i Spa

vi gick förbi en in gigantisk kyrka!



och efter att ha vandrat så gick vi tillbaka till hotellet och gjorde oss i ordning för middag!

det va den godaste middagen jag ätit på länge! sedan gick resten upp å rummet och jag satte mig med en mojito och söp till i min ensamhet för att sedan gå upp och lägga mig och dega i den här!


inte fy skam!
lördagen blev så att vi käkade frukost och efter det drog jag upp till spat, där det visade sig att ALLA behandlingar var uppbokade HELA dagen! så jävla surt men eftersom jag redan var där så, vandrade jag först till en bastu och chillade där, och sedan till en annan med uber ånga och luktade blomma, där trivdes jag så chillade där inne i ca 1 timme, när jag senare var leds på det råkade jag glida in i nudist rummet... skrek till och fick alla blicker på mig, ni tänker säkert "woow lycko dig" på det svarar jag Not so much alla va 40 plus,
huvva huvva backade sagt och försiktigt ut igen, haha
sen chillade jag runt i en jaccuzzi ett tag!

väl på mitt hotell rum bestämde jag mig för att sörj shoppa i staden, vilket jag senare gjorde, vad det blev? den som lever får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0