Extreem alpin not sönder blonderad fjortonåring 2.0

hellu!


kom just hem efter lite möte i kyrkan, brukar gå dit på torsdagar för att be gud om förlåtselse innan helgen har kommit...
haha nej au-paur häng och kaffe!
nu sitter jag här och jag var såå nöjd för jag köpte ett läppsyl idag som hette Extreem alpin, lät ju häftigt tänkte jag så satt i mitt läppsyl-koma (när jag stirrar i luften samtidigt som jag kör läppsylet fram och tillbaka fram och tillbaka hundra gånger över läpparna)
sedan tittar jag mig i spegeln



mina läppar hade försvunnit och jag förvandlades plötsligt till Webcam_flikka98
helt fantastiskt vad ett litet läppsyl kan göra!!!

nu ska jag käka lite äpple och gå och sova! imorgon är det lollo som bjurpar på kaffe, ja så ska jag göra mig av med lite tvätt jag har skjutit upp hela veckan!

godnatt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0