helgen!

hello!

här ligger jag som en sjuk jävel och känner mig grinig över att jag håller på att blir sjuk!
ööööh orkar verkligen inte bli sjuk!!!

i alla fall så kan jag berätta att i helgen va jag ute med svennarna och jag hade himla roligt, vi drack en hel del och dansade och drack mer, va runt till några olika ställen! ja som sagt det va super kul!
och igår mådde jag som förtjänat men vi drog kebab och sov en stund hos lollo, va hemma sjukligt sent, eftersom jag och catrin tog bussen vid 7 och sedan fick jag lov att vänta på tåget 1 timme på central station, dock gjorde det inget då jag tog en efter längtad kaffe på starbucks!
kom hem ca halv 10 som tur så hade Meni och Mikael varit så underbart snälla och ställt bilen på tåg stationen så jag slapp gå hela vägen hem! god bless them ! haha

men idag har varit en mys dag!
jag och lillen åkte och handlade och sedan kämpade jag på med att lära honom cykla, lär ta ett tag, men det gör inget, sedan spelade vi fotboll och efter det gick vi in och somnade till filmen Raunzel haha vaknade av att lillen låg och kramade mitt huvud och min hand.. ville bara äta upp honom så söt han var!
jag sa att jag kände mig lite sjuk då pussade han mig på kinden och kramade min han.. gah så söt unge!

sedan blev det middag och nu ligger jag här som en och en annan döing!
nej satan nu måste jag verkligen slänga på en film och somna got till den om jag ska överleva haha

på återseende när jag orkar!
hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0