Mojitos and french kisses

Godmorgon Godmorgon mina vänner!

ja igår vart en helgalen härlig kväll!
skulle inte ut men va på svindåligt humör så Hanna bjöd med mig ut haha så slänge på mig smink och kläder och åkte iväg till celtica och mötte upp alla,
efter celtica blev det Rooster´s där blev det drag, shotar och dans dans, Hanna fick lära sog hur man gjorde French kisses (OBS! en drink) så hon gjorde en till mig den smakade satan, sedan lärde Kandy mig hur man gör Mojitos så jag fick göra min egen, hahaha och jag gick runt och skröt om hur jävla awesome den var för att vara min första ever hhaha
sedan tillslut hamnade vi i alla fall på Noas där dansade vi till benen vek sig ;D

"imorse" (14:00) vaknade vi upp och alla mådde som dom förtjänade, lite kaffe lite big brother och sedan var det bara  att bege sig hemmåt!
nu ligger jag hemma i sängen och är halvt död, har köpt mig glass och min från och med nu favorit choklad, Galak kul att det är limited edition!


nu film sen dö en stund!
hej med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0