only dead fish

Hej och godmorgon!

är nådigt trött just nu, blev en sen Work out för min del, var rätt skönt men det tar ut sin rätt idag.. haha
igår hade jag super trevligt på skol lunchen, första gången jag varit på någon skol grejj för barn, där dom serverar champagne och vin haha men det va dunder trevligt, träffade dom trevliga föräldrarna utanför skolgården,

nu har jag just skickat iväg lillen till skolan och jag inväntar mamma Meni som ska ta mig till komunen!
så vi äntligen kan fixa allt osv osv, har aldrig funnits tid och komunen har öppet som nå jävla stolpskott,
annars idag så blir det nog inte speciellt mycket gjort i guess, bara en massa lat, solen skiner som en dåre vilket är ootroligt upskattat!

så simma lugnt vänner och ha en strålande dag!
and remember!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0