Proud Of Myself

Tjenis!

sliten dag fram och åter på diverse affärer och plocka upp barn osv..
men sedan blev det curry kyckling made by me, som fan inte var lika god som första gången jag lagade den haha men vad gör det när allt kommer omrking? jani inte mkt hah!

iaf så nu sitter jag här igen nyduschad och nytränad, jag är så himla stolt över mig själv! både igår och idag kämpade jag 1 timme på crosstrainern, vilket är otroligt starkt gjort för att vara jag!
snart ska min hälsa/kropp vara tillbaka där den va när jag satte foten här i bryssel, jobbigt läge när ens favorit jeans är lite för trånga eeehehehhehe ooops lite väl mycket choklad och annat onyttigt,
men det ska snart vara borta!

ska lägga mig nu och fortsätta se på The Notebook! dreggla lite å Ryan gosling och förhoppningsvis somna och vakna upp till en ny härlig dag med franska lektion och annat kul :)



hej med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0