Tighta Till Sig!

Hello!

wow vilken dag! hämtade upp lilla söta Grace för en play date at funny land, åkte dit och Voilá "A Vendre" som betyder for sale... blähä så då skulle jag försöka hitta tillbaka till La Hulpe, inte lätt att höra Gps med två galna ungar i baksätet haha men till slut tog vi oss hit och jag köpte bakelser till dom, så dom fick leka lite och sedan mumsa bakelser, själv satt jag och mumsa äpple och försökte tänka att det va en bakelse..gick sådär!

nu när sommarn snart är här så måste man ju försöka tighta till rumpa och hela kittet, idag var jag duktig som tusan körde intensiv 45 minuter på crosstrainern!
så sjukt stolt över mig själv för några månader sedan hade jag suckat djupt och länge bara av att titta på en maskin Haha!

nu blir det lite chick flick och ett äpple sedan bums i säng!


godnatt mé er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0