det som inte syns det känns

Hej!

packa,städa, handla fika tills imorgon,packa,packa, middag med syrran allt medans jag har ont ont i allt vad leder och krop heter.. men måste stå upp imorgon sista arbets dagen.. känns tungt, sen efter det, till forex och växla lite pengar, apoteket, sedan sista middagen med vännerna uppe på sjukhuset hos våran vän!
efter det är det raka vägen hem och packa det sista, för planet på lördag går klockan 08:10!!!

känner mig faktiskt lite rädd och ledsen över att jag ska åka så långt ifrån allt..
men samtidigt så är jag ivrig och vill komma iväg på äventyr och glad över att jag ska göra det här!
massa kännslor på samma gång..
jag vet ju en sak och det är att jag ALLTID kan komma hem och veta att mina vänner och familj står där!


nu ska jag packa och hjälpa mamma som bakar tårtan till jobbet, hahah mamma bakar det jag ska bjurpa på :D
snäll jag va för sliten för att orka! ;D


hoppas alla somnar gott, det kommer då jag göra!

lite intern humor mellan mig och maja!!!!


min och majas humor lär ingen förstå, vi är som vi är när vi inte blev som vi skulle!

sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0