Play date

Hej!

mys dagen jag har haft, börjar hitta utan TomTom (gps).. iaf till Danai och Eriks skolor samt till centrum och matvarubutiken vilket är dö skönt!
imorgon om jag hinner ska jag försöka hitta till den nordiska butiken, med massa svenska norska danska och finska varor, dock mest svenska säger dom, fast bara om jag hinner, för imorgon, slutar lillen redan kl 12:15 så då blir det att åka hem och sedan en play date med en av hans kompisar från skolan!
(fatta om man kunde göra det som vuxen "hej vill du komma hem till mig och leka imorgon kl 14:00?" vore sjykt awesome)

men nu måste jag verkligen studsa i sängen och slå på en film, så jag orkar vakna imorgon!



hoppas ni har haft en fin kväll!
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0