Cinqantinaire parken i think?!?!

Hello !

vilken ubermysig dag! över 20 grader varm och massor av sol sol sol !
tänkte lägga upp min dag snabbt i bilder!

jag och sandra åkte först med tåget och hon visade mig hur man gör när man åker tåg och metro osv osv vart man går osv osv.. vilket jag nu har glömt haha!
efter köpte vi lunch och åkte till Cinqantinaire parken tror jag att den heter.. och mötte upp svennarna och minttu haha

några jordgubbar gled såklart ner i strupen när vi låg där och lapade sol!

mintuu lapar sol och ritar, medans jag lirar fotboll som ett och annat proffs!

jag och lollo visar folket hur man spelar fotboll som en riktig karl! sveriges svar på Zlatan löd mina ord! (även om han är överskattad)

Desiree och hanna Lapar som två katter!

när när jag kom hem och hade plockat upp Erik så ville han leka super hjältar och det skulle visa sig vara något jag senare skulle ångra!

Erik - can we play superheroes?
Jag - yes of course we can! I wanna be someone cool?
Erik - yes you can be the Phantom, and I am Spiderman
Jag - yes he's cool!
Erik - Here are your clothes
jag - .....

snyggt!

nu ska jag se någon skön film och käka popcorn :D
ha en skön kväll och simma lugnt vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0