Grande Place

Hej!

kom just hem fårn Down Town Brussels, blev inge shopping, allt är ju stängt på söndagar!! dumt av mig, men nästa helg så lovade Danai att ta med mig på shopping,
annars så åkte vi först till Grande Place och käkade lunch på någon fin resturang, maten var utsökt!! sedan gick vi till det kända Grande Place!



mycket fin plats!
sedan gick vi vidare för att dom ville visa mig den berämda kissande pojken!
tog en super fin bild på honom som jag nu råkade radera klantigt nog!! han hade en super söt lite outfit på sig, meni berättade att han har över 200 outfits som han bär olika dagar..
men lånade en bild iaf!


så såhär har min dag sett ut! vi åkte öven förbi Europa parlamentet och GOD DAMN det är en stor byggnad helt sjukt! hela området är gigantiskt!
Bryssel har sjykt mycket att erbjuda, i love it here!!


nu ska jag vila en stund och sedan skypa med mamma!
ha en super dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0