sjuhelvettes dag

godmorgon!

woow vilken dag igår!! chillade fram till halv 11 igår morse och sedan skulle jag iväg och skriva in mig på franska skolan.. och det gick bra.
efter det skulle jag åka till musik affären, och det tog 124532 år eftersom jag körde fel hela tiden!
men jag tog mig fram till slut, köpte mig en gitarr och skulle ta bilen hem! tog säkert 1 timme att ta mig ur stan, i vanliga fall tar det kanske Max 20 minuter om det är mycket bilar!!
väl hemma va det middag som skulle göras iordning och sedan hämta lillen,

hekt hekt.. senare på kvällen åkte jag till svenska kyran och hängde med svenska aupairer och det va grymt kul!!
svin härliga och roliga va dom, inte blyga eller tråkiga som svenskar bruka vara haha!
fast dom flesta har varit i bryssel mer än 6månader så dom har fått i sig lite bryssel luft i guess..


jaja nu måste jag fixa iordning mig och softilera med kaffe en stund måste åka och hämta ett papper på franska skolan, så jag kan börja på måndag! ska bli kul att kanske lära sig lite mer än "baguette" haha

hoppas ni får en kanon dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0