super nice!

Hellu!

ja som sagt tidigare så var jag till bryssel och träffade lite svenska Super trevliga aupairer!
även om det bara blev en kaffe och lite små häng så va det dunder trevligt!
sedan frös jag alldeles för mycket för att stanna haha åkte hem och la mig i sängen och tittade på typ 20 avsnitt how i meet your mother, sedan en sväng om i köket för en så kallad "middag" tog soya yoghurt som jag la blåbär och jordgubbar i !
efter det blev det en jävel på crosstrainern och pumpade mig helt galet slut,

så nu sitter jag här ny duschad och nöjd!
imorgon är det dags för första dagen å franska kursen! SUPER TAGG! skönt att lära sig mer än Baguette! haha


hopas ni har haft en dunder bra dag!

hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0