Underbart!!

Hej och trevlig helg på er!

måste bara skriva av mig lite, jag har hamnat så himla rätt som man bara kan! den här familjen jag bor hos är fantastiska, snälla roliga u name it!
för första gången på hur länge som helst har jag just suttit vid matbordet och ätit en trevlig middag druckit vin och bara pratat och skrattat.. det känns alldeles underbart, och imorgon ska dom visa mig Bryssels centrum och hur man tar sig dit osv,
något som också är kul är att dom verkligen uppskattar min matlagning fruktansvärt mycket och jag får så mycket beröm om hur duktig jag är att laga mat, det är kul eftersom jag inproviserar!
jag får även mycket beröm i allmänhet vilket känns super bra!

vi ska även nu i veckan som kommer se till att jag kan börja på en franska kurs, vilket är välbehövligt haha få människor pratar bra engelska och jag pratar då inte mycket franska.. så det ska bli kul!
 
ja så nu ska vi bara mysa och jag ska låta veckan sjunka in och sedan setill att få massor av sömn!

hoppas allt är bra i sverige för bryssel levererar verkligen än så länge!



trevlig helg och puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0